سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر می خواهید دوستان و برگزیدگان خدا باشید، به آن که به شما بدی می کند، نیکی کنید و از آن که به شما ستم می کند، درگذرید و بر آن که از شما روی می گرداند، سلام کنید . [عیسی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :16
کل بازدید :60594
تعداد کل یاداشته ها : 68
103/2/15
3:54 ع

با تلاش کارآگاهان پلیس جنایی ورامین، گروگان 20 ساله آزاد و سه آدم‌ربا که در قبال آزادی گروگان خود درخواست 300 میلیون تومان کرده بودند، دستگیر شدند.

 

ایسنا نوشت:

سرهنگ میری فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در تشریح این خبر گفت: دهم اسفند ماه سال جاری فردی مضطرب به پلیس آگاهی مراجعه و با اعلام اینکه پسرش به نام «ب-س» حدوداً 20 ساله توسط اشخاصی ناشناس در شهرری ربوده و به شهرستان ورامین منتقل شده است، از پلیس درخواست کمک کرد .

میری در ادامه اظهار کرد: کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی ورامین برابر اظهارات پدر فرد ربوده شده و در تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که آدم‌ربایان 24 ساعت پس از گروگانگیری در تماس تلفنی در قبال آزادی گروگان درخواست 3 میلیارد ریال کرده‌اند.

فرمانده انتظامی ورامین گفت:‌ با مشخص‌شدن اینکه پدر گروگان بر سر موضوعات کاری با چند نفر اختلاف مالی داشته، کارآگاهان اقدام به بررسی موضوع کرده و موفق شدند مشخصات یکی از افرادی را که بر سر اختلافات مالی با پدر فرد ربوده شده درگیری و مشاجرات لفظی شدیدی داشته‌اند را شناسایی کنند .

به گزارش ایسنا، وی افزود :‌ موضوع توسط پلیس آگاهی بررسی و فردی به نام «علی رضا -ع» در اقدامی ضربتی دستگیر شد که متهم دستگیرشده در ابتدا از ربوده شدن «ب-س» اظهار بی‌اطلاعی کرد اما با ارائه شواهد و مستندات، سرانجام لب به اعتراف گشود و اذعان داشت که با همکاری سه نفر دیگر اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

میری گفت: با توجه به اعترافات متهم و تحقیقات تکمیلی پلیس محل اولیه نگهداری فرد ربوده شده مورد شناسایی قرار گرفت اما قبل از رسیدن ماموران به آن محل، همدستان گروگانگیر اقدام به جابجایی و تغییر مکان کرده بودند اما ماموران به تلاش خود ادامه داده تا این که محل اختفای جدید گروگانگیران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، گروگانگیران دستگیر و فرد ربوده شده در زیرزمین یک واحد منزل مسکونی در حالی که دست و پایش بسته شده بود،‌ آزاد و تحویل خانواده‌اش شد.

فرمانده انتظامی ورامین اظهارداشت :‌ متهم اصلی پرونده، انگیزه آدم‌ربایی را اختلاف کاری با پدر گروگان و انتقام جویی از او عنوان و اذعان داشت که پس از طراحی نقشه آدم‌ربایی ،‌این اقدام را با کمک دو تن از دوستان خود و با استفاده از یک قبضه سلاح کلت کمری انجام داده است.

به گزارش ایسنا، وی گفت: متهمان، دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.