سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بسیار نیکی کند، برادرانش دوستش خواهندداشت . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :10
کل بازدید :60467
تعداد کل یاداشته ها : 68
103/2/5
10:41 ع

ماموران انتظامی شهرستان شهریار استان تهران با بازرسی از یک خودرو و واحد صنفی موفق به کشف 7000بسته انواع مواد محترقه و 3800 صفحه انواع سی دی غیر اخلاقی شدند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، ماموران کلانتری 27 اخترآباد شهریار درحین گشت زنی در محور اخترآباد به سمت شهریار به یک دستگاه خودروی پژو 405 با دو نفر سرنشین مظنون شدند و بلافاصله دستور توقیف صادر که راننده خودرو به دستور پلیس توجه نکرده و متواری شد.

این گزارش حاکیست ، خودرو پس از طی مسافتی با تلاش ماموران و تعقیب و گریز آنها متوقف و سرنشین آن دستگیر ولی راننده از محل متواری شد.

در بازرسی از خودرو و ازصندوق عقب آن 7000بسته انواع مواد محترقه کشف و خودرو به پارکینگ منتقل شد و با تلاش ماموران پلیس، متهم پس از طی مسافتی دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

همچنین در عملیات جداگانه دیگری ، مأموران نظارت بر اماکن عمومی شهرستان شهریار ، دربازرسی ازیک واحد صنفی بنام بانک سی دی و محصولات فرهنگی ، 3800 صفحه انواع سی دی و دی وی دی مبتذل و مستهجن کشف وضبط کردند.

در پی کسب اخباری مبنی براینکه فردی در واحد صنفی خود در اندیشه اقدام به تهیه و توزیع سی دی های غیر مجاز وحاوی مطالب مبتذل می کند اکیپ عملیاتی ادراه نظارت بر اماکن عمومی شهریار به محل اعزام و دربازرسی ازاین واحد صنفی ، 3 هزارو 800 صفحه سی دی و یک دستگاه کیس رایانه حاوی مطالب مبتذل کشف و این واحد پلمپ و مالک آن دستگیر و به پلیس اطلاعات انتقال داده شد .

گفتنی است ، متهمان پس از تشکیل پرونده ،جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند